بانک مهر ایران راهنمای خدمات غیرحضوری خود را منتشر کرد
بانک مهر ایران راهنمای خدمات غیرحضوری خود را منتشر کرد
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی، راهنمای جامع استفاده از خدمات غیرحضوری را اعلام کرد؛ این خدمات بدون نیاز به مراجعه به شعب و از طریق اپلیکیشن یا وبسایت بانک قابل انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنام فارس، بر اساس اطلاع‌رسانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مشتریان می‌توانند از چهار خدمت اصلی به صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند:

۱. فعال‌سازی پیامک حساب: برای دریافت وضعیت تراکنش‌ها و موجودی حساب از طریق پیام کوتاه. [لینک راهنما] https://ble.ir/qmbnews/5266462053649231/1757235789906
2. تعیین رمز اول کارت: امکان تعریف یا تغییر رمز اول کارت به صورت آنلاین. [لینک راهنما]

https://ble.ir/qmbnews/8098279949208345/1757404084107
3. درخواست صدور مجدد کارت : ارائه درخواست برای صدور کارت جدید در صورت مفقودی یا خرابی. [لینک راهنما]

https://ble.ir/qmbnews/3673368017351787/1756543910802

۴. تغییر شماره تلفن همراه: ثبت و به‌روزرسانی شماره تلفن همراه متصل به حساب. [لینک راهنما]

https://ble.ir/qmbnews/36554937618159860/1753163835019

بانک مهر ایران با این اقدام، گامی در جهت کاهش مراجعات حضوری و ارتقای تجربه مشتریان برداشته و همه خدمات مذکور را از طریق اپلیکیشن رسمی و وبسایت [www.qmb.ir](http://www.qmb.ir) در دسترس قرار داده است.

 

  • نویسنده : لیلا کریمی