به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنام فارس، تعداد تراکنشهای بانکی یکی از مهمترین شاخصها در ارزیابی میزان استفاده مردم از خدمات یک بانک به شمار میرود. این شاخص، اگرچه با تعداد مشتریان ارتباط مستقیم دارد، اما بیانگر میزان اعتماد و وابستگی کاربران به خدمات بانکی نیز هست.
بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال گذشته با دو پله صعود، ابتدا به رتبه پنجم و سپس به رتبه چهارم در فهرست پرتراکنشترین بانکهای کشور رسید. افزایش تنوع طرحهای اعتباری مبتنی بر عقد قرضالحسنه و توسعه خدمات نوین، از جمله دلایل اصلی این رشد ارزیابی میشود.
عبور تعداد مشتریان این بانک از مرز ۲۱ میلیون نفر نشان میدهد که بهطور میانگین، از هر چهار ایرانی یک نفر خدمات بانکی خود را از طریق بانک قرضالحسنه مهر ایران دریافت میکند؛ آماری که بیانگر جایگاه ویژه این بانک در میان اقشار مختلف جامعه است.
پایان خبر/
- نویسنده : لیلا کریمی
- منبع خبر : دریافتی