ایجاد سامانه ای برای دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی از خدمات زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی
ایجاد سامانه ای برای دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی از خدمات زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در راستای دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی از خدمات زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان فارس سامانه ای در بستر پیام رسان ایتا ایجاد شده است.     به گزارش خبرنگار آنام فارس به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی استان فارس، ناصر رضایی با […]

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در راستای دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی از خدمات زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان فارس سامانه ای در بستر پیام رسان ایتا ایجاد شده است.

 

 

به گزارش خبرنگار آنام فارس به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی استان فارس، ناصر رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: سامانه پیام رسان “ایتا” با شماره تلفن ۰۹۳۵۷۵۳۸۹۹۱برای دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی از خدمات زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان فارس راه اندازی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان فارس یکی از مقاصد اصلی گردشگران و هموطنان عزیزمان در ایام نوروز می‌باشد و این استان میزبان تعداد زیادی از هموطنان در این ایام است، شماره تلفن ۰۹۳۵۷۵۳۸۹۹۱ به عنوان راهی برای ارائه پیشنهادات، انتقادات و شکایات هموطنان در خصوص خدمات زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان فارس از طریق پیام رسان “ایتا” در دسترس عموم قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرد: هموطنان عزیز می‌توانند از این طریق مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و پیشنهادات خود را ارسال کنند تا خدمات بهتری در این ایام به مسافران و شهروندان ارائه شود.