به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنام فارس، بر اساس اطلاعرسانی بانک قرضالحسنه مهر ایران، مشتریان میتوانند از چهار خدمت اصلی به صورت غیرحضوری بهرهمند شوند:
۱. فعالسازی پیامک حساب: برای دریافت وضعیت تراکنشها و موجودی حساب از طریق پیام کوتاه. [لینک راهنما] https://ble.ir/qmbnews/5266462053649231/1757235789906
2. تعیین رمز اول کارت: امکان تعریف یا تغییر رمز اول کارت به صورت آنلاین. [لینک راهنما]
https://ble.ir/qmbnews/8098279949208345/1757404084107
3. درخواست صدور مجدد کارت : ارائه درخواست برای صدور کارت جدید در صورت مفقودی یا خرابی. [لینک راهنما]
https://ble.ir/qmbnews/3673368017351787/1756543910802
۴. تغییر شماره تلفن همراه: ثبت و بهروزرسانی شماره تلفن همراه متصل به حساب. [لینک راهنما]
https://ble.ir/qmbnews/36554937618159860/1753163835019
بانک مهر ایران با این اقدام، گامی در جهت کاهش مراجعات حضوری و ارتقای تجربه مشتریان برداشته و همه خدمات مذکور را از طریق اپلیکیشن رسمی و وبسایت [www.qmb.ir](http://www.qmb.ir) در دسترس قرار داده است.
- نویسنده : لیلا کریمی