به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنام فارس، امروز- چهارشنبه بیست و ششم – شهریور ماه در نشست کمیسیون تقسیم اسناد که با حضور محمد نخعی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس، معاون امور اسناد، کارشناسان اداره کل، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی استان و نمایندگان ادارات اوقاف و امور خیریه و سازمان امور اقتصادی و دارایی فارس در سالن شهید سلیمانی ثبت استان برگزار شد، موضوع عدالت در تقسیم اسناد و شفافیت روندها در اولویت قرار گرفت.
محمد نخعی با اشاره به نقش دفاتر اسناد رسمی بهعنوان بازوی اجرایی توانمند ادارات ثبت، اظهار امیدواری کرد همکاری این دفاتر با مجموعه ثبت منجر به اجرای دقیق دستورالعملهای سازمانی و بهبود خدمات شود.
وی تاکید کرد برگزاری این کمیسیون مزایایی چون جلوگیری از رقابت ناسالم بین دفاتر، کاهش انگیزه تخلف، ایجاد آرامش در فرآیند تنظیم اسناد و حاکمیت قانون را به همراه دارد و مصوبات آن میتواند زمینهساز ارائه خدمات مطلوبتر به مردم باشد.
در ادامه جلسه، کارشناسان پیشنهادهای خود را مطرح کردند و مصوبات نهایی کمیسیون به تصویب رسید. بر اساس این مصوبات، با هدف سهولت خدماترسانی، شهر شیراز به ۱۵ منطقه تقسیم و نتایج و ابلاغیههای کمیسیون به دستگاههای دولتی، بانکها و شهرداریها ارسال خواهد شد.
پایان خبر/
- نویسنده : لیلا کریمی