هوشمندسازی و بهره برداری از سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرنگار گروه شهری آنام فارس، لطفعلی اقبالی مسئول بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری صدرا افزود: هدف از طراحی و اجرای این طرح مهم و کاربردی شفاف سازی در ارائه خدمات شهرداری در حوزه های مختلف است و به جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شهروندان در انعکاس مشکلات و درخواستها و همچنین تسریع بخشیدن به رسیدگی امور تا حصول نتیجه و نیز اطلاع یافتن شهروندان از روند پیگری درخواست ها از دیگر اهداف اجرای این طرح جامع و کاربردی است .
اقبالی خاطر نشان کرد: شهروندان با نصب این نرم افزار می توانند بصورت مستقیم بر امور شهر نظارت کرده و مدیریت شهری را در پیشرفت و توسعه شهر یاری کنند همچنین یکی دیگر از محاسن نصب این طرح میتوان به برخط بودن آن اشاره کرد که این امر موجب تسریع در ثبت موارد و رسیدگی به امور خواهد بود همچنین سامانه مذکور دارای قابلیت ضبط مکالمات و درخواست های شهروندان حتی بدون حضور کاربران سامانه و ارسال کد رهگیری بصورت پیامک و پیگیری مراحل درخواست تا حصول نتیجه می باشد.
پیش از این سامانه ۱۳۷ فقط بصورت تلفنی توسط کاربران قابلیت دریافت و رسیدگی داشت که با راه اندازی و بهره برداری از سامانه جدید ۱۳۷ شهروندان می توانند با استفاده یکی از روش های زیر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند : ۱. تماس با شماره ۱۳۷ ( از طریق تلفن ثابت یا گوشی همراه ) در شهر صدرا ۲. مراجعه به وب سایت سامانه ۱۳۷ شهرداری صدرا به آدرس https://137.shahrdari-sadra.ir 3. مراجعه به وب سایت شهرداری صدرا به آدرس https://shahrdari-sadra.irو انتخاب گزینه سامانه ۱۳۷ ۴. نصب اپلیکیشن موبایلی سامانه ۱۳۷ صدرا من از طریق لینک https://137.shahrdari-sadra.ir و ثبت پیام از طریق گوشی های همراه همچنین اقبالی مسئول بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از راه اندازی سامانه های ۱۲۵ ، بازرسی و حراست در آینده ای نزدیک خبر داد.